sâmbătă, 5 februarie 2011

Salutare tuturor

Salutare tuturor celor care intra pentru prima data pe acest blog si nu prea stiu despre ce este vorba. Sa va explic, este un blog ca toate celelalte unde se vor posta pe viitor muzica,video si alte lucruri.Logo-ul nostru Never Say Never ne-a incurajat sa facem acest blog!Speram sa va placa.

Apropo am uitat sa scriu ce voiam de la inceput.Numele meu este Ana,  sunt din Bucuresti si imi plac multe lucruri cum ar fi: skateboarding-ul, muzica, animeurile si filmele de actiune cum ar fi Naruto, Blood+, in general animeurile japoneze, iar la filme ce pot sa spun...imi plac in general cele de groaza, comedii cum ar fi: Harry Potter, The Vampire Diares, iar la muzica imi place rock-ul, muzica usoara si cam atat ar fi de zis despre mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu