sâmbătă, 5 februarie 2011

Server de CS 1.6 si SA-MP

Sunt un impatimit al Gaming-ului si de aceea am placerea sa va prezint 2 servere minunate ! Unul de CS si unul de SA-MP

CS:
ip LTME.TheOneCs.com:27018
ADMINE FREE Pe forum www.theonecs.com/forum sectiunea LTME sau la ID Th1nkpositive
e Amx_mod
Pluginuri duble jump
 parachute
Serverul este in cautare de ADMINI !
Ownerul serverului este g3n1us aveti ID mai sus
Va asteptam pe server !

SA-MP
Am placerea sa va prezint serverul de SAMP pe care joc si ma intalniti cu acelasi nume si anume Ray_Cyrus. E un server RolePlay care imita viata iar actiunea sa se intampla in Los Santos LAS VENTURAS ! Sunt Factiuni Legale si Factiuni Ilegale GameMode facut de la 0 si bie inteles ORIGINAL, creatorul sau fiind Jorge Demingo ! Un roman stabilit in spania, coordonat de Marcelo Diaz (din cateam inteles unchiul sau) si Ghergan Aurel ! Va asteptam pe server sa jucm ceva RP !
HostName: [0.3c] || Viata Romaneasca ||  Advanced RolePlay
Address:  188.212.107.29:7777
Players:  25 / 60
Ping:     43
Mode:     V4.2 By Vito si Marcelo
Map:      Las Venturas
Ruleaza pe versiunea 0.3c si in curand in v4.3 la GM veti putea avea ochelari,masti adevarate,bandane,etc !

3 comentarii:

  1. Salut! Si eu am cont si am chiar level 6 (la SA:MP). Eu un super server. Iti faci cont astfel: iti pui un nume RP, ceva de genul Alexandru_Simion sau Simion_Radu.Depinde cum te cheama. Apoi intri pe server si iti faci cont. Scri in consola /inregistreaza [parola] si atat. Iti explica RP-ul, apoi iti iei permis de conducere. Daca ai nelamurili scrie in consola /intrebare [text] si iti va raspunde un admin. Poti spune ca ai nvoie de ajutor si ca trebuie sa vina un admin la tine. Sper ca te-am ajutat!

    RăspundețiȘtergere